Hva er Onda?Onda behandling forfettreduksjon, hudoppstramming og cellulitt

En ny revolusjonerende behandling fra Deka laser for fettreduksjon uten kirurgi, reduksjon av cellulitter samt gir en fantastisk hudoppstrammende effekt! Vi er stolte av å være en av de første klinikkene i Norge å tilby denne behandlingen.

Det er kalde mikrobølger som går ned i huden og varmer opp nedenfra og opp til hudoverflaten. Behandlingen er uten smerter og nedetid, og er egnet  til alle hudtyper.

Hva kan oppnås ved behandling?

• Fettreduksjon
  • Hudoppstramming
  • Reduksjon av cellulitter

Hvor mange behandlinger og hva er et område?

En vil trenge mellom 4-6 behandlinger, dette vil være individuelt.  Et behandlingsområde består av 15 x 15cm. Du kan ta ny behandling allerede etter 15-20 dager. Så her vil du se resultater på fettreduksjon og hudoppstramming raskt! Onda viser seg også svært effektivt på cellulitter!

Behandlingstid?

Det tar mellom 9-15 min for hvert behandlingsområde enten det er behandling av cellulitter, fettfjerning eller hudoppstamming.

Etter behandling

Etter en Ondabehandling anbefaler vi  at du drikker rikelig med vann (2-3 liter) daglig etter behandling. Dette for å hjelpe kroppen med å kvitte seg med de døde fettcellene. Fettcellene vil renses ut av kroppen via lymfesystemet og nyrene. I tillegg anbefaler vi at man masserer behandlingsområdet i 2 minutter morgen og kveld for å hjelpe kroppen med renseprosessen. Ved cellulitt anbefaler vi Zo Skin Health Cellulite Control morgen og kveld for vedlikehold av cellulittbehandlingen.

Du kan ikke behandles dersom du har:

• Hjerte/kar sykdommer
  • Nyre og lever sykdommer
  • Gravide og ammende
  • Om du har fjernet/redusert lymfeknuter
  • Om du har implantat på området som behandles
  • Pacemaker

Fettreduksjon og oppstramming med Onda

Fettreduksjon med Onda

Meld deg inn i kundeklubben vår
..og motta gode tilbud og nyheter først