1-mill-badge

Hva er ansiktsløft uten kirurgi Ultherapy/ Ulthera?

Ulthera er det nærmeste du kommer et ansiktsløft uten kirurgi, uten å bruke kniv, og er det beste utstyr på markedet for å gi en hudoppstramming på ansikt, hals og bryst:

• definere kjevevinkel
  • løfte øyenbryn
  • fettreduksjon kjevelinje og dobbelhake
  • halsløft
  • hudforbedring brystkasse /decolletage

AW_Ulthera

Ultherapy er en fokusert ultralydsbehandling som stimulerer de underliggende lagene i huden til å danne friske og nye kollagenfibre. Videre styrke kollagenet som allerede eksisterer, den gir dermed en oppstramming av huden.

Hvor mange behandlinger anbefales og hvor lenge varer den?

Dette avhenger av hvor løs huden er I det behandlede området:

• Yngre personer klarer seg ofte med en behandling.
  • På slappere hud kan det være anbefalt med 2 behandlinger for å gi mere løft og definisjon.
  • Kombinasjoner med Zo Skin Health sine kremer anbefales for å gi et langvarig og godt resultat.

Forutsatt at du bruker daglige produkter for hudforbedring samt ikke røyker vil vi anta at resultatet varer 2- 3 år.

Er behandlingen smertefull?

Ulthera ansiktsløft uten kirurgi gir en oppvarming I de dypere hudlag, men oppleves ikke som veldig smertefullt. Det er ikke nødvendig med bedøvende krem eller annet smertestillende.

Image of Ultherapy machine

Mulige bivirkninger:

Etter behandlingen Ulthera, som gir et ansiktsløft uten kirurgi, er huden øm, lett hoven og med en mild rødfarge. Det er fullt mulig å gå tilbake til jobb etter å ha fått lagt en lett make up. I enkeltstående tilfeller kan man observere små blødninger i huden.

Vi anbefaler av den grunn at man ikke inntar blodfortynnende medikamenter siste uke før behandling (Ibux og andre NSAID’s, aspin, dispril og andre medikamenter med acetylsalisylsyre).

Man gir ingen restriksjoner i forhold til soleksponering eller fysisk aktivitet.

Hvem skal ikke behandles med Ulthera?

Gravide og ammende skal ikke behandles med Ulthera. Huden må være hel, uten sår eller andre hudforandringer. Vi behandler ikke ved pågående herpesinfeksjon, og heller ikke dersom man har hatt helvetesild i ansiktet. Til sist behandler vi ikke personer som har hatt nerveskade eller lammelser i ansiktet.

Prisliste